سوشیال مدیا چیست؟
سوشیال مدیا به شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، پینترست،لینکدین و …) گفته میشود.
شبکه های اجتماعی ابزاری برای بدست آوردن ترافیک و توجه مخاطب به برند کسب و کار شما میباشد.
یکی از روش ها برای بدست آوردن بازدیدکنندگان بیشتر در یک برند تولید محتوای باکیفیت در سوشیال مدیا میباشد. (هرچه محتوای تولید شده به نیاز مخاطب برند شما نزدیک تر باشد نتیجه بهتری به شما میدهد )
مطالبی که در سوشیال مدیا گذاشته میشود به میزان لایک و بازدید بیشتر برند شما پررنگ تر دیده میشود و در نظر دیگر بازدیدکنندگان دارای اعتبار بیشتری است .
فرصت مناسب بازاریابی در سوشیال مدیا ..!
یکی از دلایل این که بازاریابی در سوشیال مدیا فرصتی مناسب برای برند ها و کسب و کارهای کوچکتر میباشد رایگان بودن استفاده از شبکه های اجتماعی (اینستاگرام،تلگرام،پینترست و …) و راحتی دسترسی برای همه میباشد .
تعداد کاربرانی که روزانه صفحه اینستاگرام خودشون رو چک میکنن در ایران نزدیک به 24 میلیون و در جهان یک میلیارد کاربر فعال به صورت ماهانه به برنامه اینستاگرام دسترسی دارند.
با توجه به آمار بالا متوجه میشیم که تعداد خیلی زیادی از افراد که به محصول و یا خدمات ما نیاز دارند روزانه در اینستاگرام خودشون فعالیت میکنند و فقط ما باید بتونیم بعد از نیاز سنجی مخاطب محتوای با کیفیت خودمون رو تولید کنیم و در اینستاگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی انتشار بدیم و منتظر نتیجه باورنکردی از این شبکه ها باشیم .